Friday 29 April 2011

Saya Suka...

Salam suma...satu kerja i dah settle..tinggai lagi satu task yang i kena siapkan hari ni..so, untuk proses menyambil.. i nak update entry untuk hari ni..jom layaaaannnn... I LIKE!!

Saya Suka Hari Ni..
Saya Suka Hari Ni Sebab Hari Ni Hari Jumaat..
Saya Suka Hari Jumaat Sebab Esok Dah Weekand...
Saya Suka Esok Weekand Sebab Saya Nak Pegi Rumah Abang Saya Kat Raub...
Saya Suka Sebab Kami Sekeluarga Ramai-Ramai Nak Pi Serbu Rumah Abang...
Saya Suka Bila Kami Sekeluarga Berkumpul Ramai-Ramai...
Saya Suka Bila Huru-Hara Akan Terjadi Kat Rumah Abang...
Saya Suka Bila Suma Tergelak-Gelak Kegirangan...
Saya Suka Bila Tengok Anak-Anak Menakan Main Ramai-Ramai...
Saya Suka Bila Suma Gembira Dan Bahagia...
Saya Suka Suka Dan Suka...
Tiada Yang Lain Melainkan Suka Suka Belaka...

ada yang nak migraine dak baca post hari ni? hehehehhee...sori la darling...senang citer, esok aku dengan adik-adik aku nak gi rumah abang i kat Raub..ahli family a.k.a ahli mesyuarat tingkap yang lain pon akan pi serbu rumah abang jugak...so,nantikan post pasal perhimpunan besar-besaran yang akan i post kan nanti ye...Insyaallah...

oklah darling-darling sekalian..i nak sambung wat kijo balik nie...daaaaaaaaaaaaa....ma'asalamah (^_^)V

p/s: geng suma doakan kami sekeluarga selamat pergi dan balik tau....

No comments:

Post a Comment

Jangan Shy-Shy Cat la erk..silalah tulis comment anda yang bernas tu...