Monday 22 October 2012

MengKERJA, DiKERJA, & BerKERJA....

Salam Sayang-Sayang i sekalian....

amacam dengan life u'ollss? harap-harap semuanya sihat & bahagia sentiasa Insyaallah...

kalau nak diterjemahkan dalam bahasa kasar mungkin macam nie kot bunyinya.... LAMA GILAAAA  BABSSSSS HANG TAK UPDATE... hehehehe... sori geng semua... kalau ada yang merindui coretan merapu dan tunggang langgang aku nie.... 

list entri yang aku nak share ngan semua sebenaqnya dah bertimbun-timbun... cuma mungkin atas dasar kesibukan aku sekarang yang membataskan pergaulan kita.... (beb..tolong la....tak dak alasan lain dah ka... BOOORIINGGGGG!!!!)

mmmmm...kemanakah aku menghilang selama lebih kurang 4 bulan nie kan? honestly aku nak cakap aku takdak masa sangat untuk aku spend kan mengupdate stori aku kat sini... tapi aku ada bukak blog dalam bloglist aku untuk tau cerita terbaru u'olls... 

harini aku just nak share cerita salah satu kerja aku sekarang yang konon-kononnya membuatkan aku buzy giler sampai tak sempat nak update new story kan... so, jom layankan jelah ye... hehehhehehe...

Kerja-Kerja Pemulihan Cerun Di Gunung Jerai

 cecari mana satu i.... 

 sila abaikan si gadis ayu yang pegi site pakai baju kurung tu ye... i just nak tunjuk yang kotak-kotak konkrit tu adalah cap untuk soil nail...

 kerja-kerja injection micropile...

apa pandang-pandang???? (i saja kasi besar sikit gambar nie...biar jelas sikit u'olls tengok mata mamat bangla nie curi-curi pandang kamera...hohohohohoiiii......hehehehhehe)

kerja-kerja konkrit dinding penahan terpaksa dijalanklan secara doublle handling sebab lori konkrit (lori macam siput tu) tak dapat naik atas....

CHOIIIIII!!!!! angkat buang pasir oren tu... GUA TAK MAU TENGOK... kasi taruk pasir sungai... itu bukan pasir dah macam tanah dah.... cepat kasi buang.... 

ok adik-adik sekalian... rapat-rapat sikit.... akak nak bagi tau nie... yang mencacak naik tu micropile... yang melintang tu soil nail.... sapa ada soalan sila angkat tangan.... (daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....)

cerun runtuh 23 Mei 2012.... 27 Mei 2012, Tuan Pengarah JKR Kedah datang melawat dan tapak telah dipasang dengan proper Pengerusan Trafik sebaik cerun runtuh.....

 sebelum

selepas

dan selepas ?????
(kerja-kerja dijangka siap 31 Oktober 2012)

nie adalah salah satu kerja yang aku kena handle sekarang... selain tu, ada jugak kerja-kerja lain yang bagi aku kerja-kerja normal ataupon hakiki seorang Jurutera Jalan di JKR Daerah dan akan ada jugak kerja-kerja baru yang akan muncul dikala tahun 2012 dah nak sampai ke penghujungnya... harap-harap semua kerja yang kena settle dalam tahun nie dapat disiapkan dengan jayanya... Insyaallah...

so, aku harap.. sesiapa yang merindui aku tu terubatlah sikit kot rindu kalian dengan coretan aku nie kan... (pppuuuuiiiiiiiiiiiiiiii.....hehehehhehe....)

ok... setakat ini dulu buat harini.. Insyallah nantikan kemunculan aku dilain hari... ma'asalamah... (^_^)v

3 comments:

  1. ade s.i report x..nk buat asgmnt ni..plzz

    ReplyDelete
  2. rossairi..sori si report ada ngan consultant..

    ReplyDelete
  3. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi.
    Jika Anda mau mempromosikan jasanya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete

Jangan Shy-Shy Cat la erk..silalah tulis comment anda yang bernas tu...