Friday 15 April 2011

*Saja Nak Kongsi*

Salam suma.. konichiwa (selamat tengahari)... kyo (hari ni) wa watashi (saya) wa totemo (sangat) suki (suka/seronok) desu.. tomorrow (aku dah lupa la yang ni..ampun sensei...hehehehe) wa yasumi (cuti) desu...apa yang hang dok merapu nie aa oiii..? saja nak buat orang bengang dihari jumaat nie kan...hehehehehe...maaf la ye geng sekalian...

Sebenarnya hari ni sempena hari jumaat yang mulia aku nak kongsi dengan geng suma dua ayat yang aku rasa agak berkesan untuk diri aku yang lemah dan tak sempurna ni kan..dan ayat nie aku dengaq dari mulut ustaz yang mai ceramah kat surau office aku.sebenaqnya lama dah aku dengaq ayat ni..maybe dalam awai bulan mac macam tu kot..see i still can remember what had i heard from that ustaz..nampak sangat ayat ustaz tu berkesan untuk aku kan..(beb..sepanjang ustaz tu ceramah takkan dua ja kot yang buleh ingat?...alaa ok la tu dari masuk telinga kanan keluaq telinga kiri..kan kan kan) hari ni aku rasa macam nak share ngan geng sekelian..semoga ayat ni akan menjadi pegangan dan panduan geng sekalian..jom kita sesama tengok dan amalkan sesama k..insyaallah:


ketika orang memuji kita berkatalah (^__^) 
dibibir: Alhamdullilah
dihati: Ya Allah sesungguhnya aku bersyukur kepadamu kerana Engkau menutup keaibanku 
Ya Allah....

seorang yg mengejar dunia semata-mata dan memperoleh kebahagian dan kekayaan didunia tetapi lalai untuk mengingati Allah SWT..sesungguhnya bila dia masuk ke dalam neraka hanya sesaat sahaja terus dia melupakan nikmat yang diperolehi didunia selama ini..renung-renungkan

amacam? ada kesan tak kat hati geng sekalian? so, marilah sesama kita cuba amalkan dan jadikan panduan ayat-ayat diatas ni..insyaallah.."berpesan-pesanlah demi kebaikan"...wah..boleh tahan jugak ye cik aa kita nie ..kuikuikui...oklah darling sekalian..itu jelah untuk hari ni..nanti kita jumpa lagi k...tatatititutu....daaaaaaaaaaa.... ma'asalamah...(^_^)V

No comments:

Post a Comment

Jangan Shy-Shy Cat la erk..silalah tulis comment anda yang bernas tu...