Saturday 2 April 2011

Akhirnya

Salam suma..halo-halo-haloooo...akhirnya dengan jayanya berjaya juga aku meng'create' blog nie...untuk pengetahuan geng suma dah lama aku dok berangan-angan mak jenin nak ada blog nie..dh ada beberapa nama untuk blog nie yang aku dah list, dah ada beberapa stories yang aku dh siap karang karut untuk di post kan dan beberapa lagilah persediaan yang aku dh buat..cuma create blog ja belom...Arini dengan rasminya aku telah pon berjaya create 'BudaKamponGugup' nie..

Mari rapat mari dekat suma, kita sesama bercer-cer dalam blog nie ye geng sekalian...so, nantikan cerita-cerita yang i dah sediakan untuk dikongsi ngn geng suma..i akan post kan x lama lagi...tungguuuuuuuuuuu.....hehehe

Oklah itu saja untuk my 1st entri nie...babai suma...ma'asalamah...(^_^)....daaaaaaaaaaaaaaaa........

9 comments:

  1. da ada blog.. ce cite ce cite....

    ReplyDelete
  2. nice blog. blog citer2 bbbest tau..aku follow

    ReplyDelete
  3. along: tunggguuuuuu.....hehehehehe
    epul: ok bebeh...i'll try my best...chayokkkk!!!! gambatee ne AA!!!...heheehehee

    ReplyDelete
  4. syabas bete..sila follow aku jgk yer hahaha..

    ReplyDelete
  5. beres...aku dh follow dh...I Follow!!!!!!

    ReplyDelete
  6. welcome welcome welcome....hehehehehe...welcome 2 u 2....

    ReplyDelete
  7. nice blog. selamat berblogging. lepas ni sentiasa update dengan entry yang best-best tau~~~

    ReplyDelete
  8. insyaallah wahai encik/cik/puan anonymous..jangan lupa bukak blog saya ari-ari tau..hahahahaha..bydaway tq for supporting me my friend...

    ReplyDelete

Jangan Shy-Shy Cat la erk..silalah tulis comment anda yang bernas tu...