Thursday 5 January 2012

APABaruNakWish HAPPY NEW YEAR semua!!!!!

Salam.... kabare kalian semua? harap-harap semua sihat-sihat dan sihat sentiasa.... keinginan nak mengupload cerita baru memang meluap-luap.. tapi disebabkan kekangan masa dan waktu (bukan sama je ke?..?)... membuatkan blog nie terus menyepi tanpa sebarang pembaharuan... tiada sebarang coretan baru yang termaktub didalam diari ringkas ku ini... yang ada hanya apa yang ada... yang tertera apa yang diketahui... yang tercatat apa yang dah pasti.... dah sudah... masuk ayat OMBAK RINDU la pulak.... hohohohoho... sah dah memang kes gian dah datang la nie...

apa-apa pon sebelum melangkah dengan lebih jauh... saya selaku pemilik tegar "BudaKamponGugup" ingin mengucapkan "SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012" kepada Followers, Silent Readers, Kekasih-Kekasih Gelapku, Sahabat-Sahabatku, Musuh-Musuhku dan semua-semualah... walaupon dah 5 hari kita berda di dalam tahun ini.... aa rasa masih valid lagi tuk aa buat wish nie kan... ye dok??? -ye kan ajer-

tujuan asal a.k.a niat asal penulisan hari ini adalah... aa nak bercerita-ceriti dengan u'olls semua perihal weekend aa yang lepas.... cerita ini berkisar sambutan new year saya bersama-sama rakan-rakan-jiran-tetangga (arggghhhhhh... ayat skema muncul dan muncul lagi!!!!!).....

Malas la nak mengarang panjang-panjang.... kang keluar pulak ayat yang tak sepatutnya dibentangkan disini.... saya rasa seharusnya saya simpulkan sahaja cerita saya ini dengan gambar-gambar yang akan saya paparkan dibawah... diharap rakan dan taulan dapat menghayati dan meng'enjoy'kan diri kalian sambil menikmati paparan cerita saya kali ini.... PEACE YOOOO!!!! (saya rasa penulisan saya hari ini telah dipengaruhi oleh cara penulisan LAPORAN yang sedang saya selesaikan kebelakangan ini.... saya harap saya akan pulih seperti sediakala dalam tempoh yang segera.... huhuhuhuhu..... -_-' )

31th December 2011(SATURDAY)@8.00pm-11.30pm@Full House@Sunway Pyramid

having dinner with them ^_^V....from left: AA, SUE, LYNN, THOMAS(tuan rumah), FARIK & ADAM, WANI, KEKURT & MIE (pengantin baru)

artis yang paling meletopsss malam nie... lensa kamera asyik snap gambar awak je kan... tau la comelkan... gigit kang baru tau....

 pose jgn tak pose...

layannnnn............

recommended ALFREDO SPAGHETTI....yang nie saya punya....sedapppppp!!!!!

also recommended Chicken Chop....

celebrate birthday Kurt (belated---> 28.12.--), Lynn & Mie (in Advance----> 08.01.--)... jalan sekali daa...

Pengantin Baru di kerah meniru aksi Tuan Rumah di belakang....hohohoho....TERBAEKKKK!!!!

 tu la dia... MAster MIndnyee....

 dalam gambaq nie baru i perasan rupa-rupanya warna lampu FullHouse tu bertukar-tukar...

 2th January 2012(MONDAY)@11.30am-3.30pm@WangsaWalk

 beronggeng-rongengan....dari kiri: TOK, NAZIRAH, WANI SI KECIKSSS & AA

 
actually kami layan Bowling time nie... tapi gambaq bermainnye tidak ada...so,layan jelah ye....

ok... setakat ini dulu coretan saya... kali ini.... semoga saya tidak meng'STRESS'kan saudara saudari sekalian dengan deretan gambar yang agak padat seperti diatas.... Selain daripada itu, saya juga berharap agar kalian semua dapat mendoakan saya cepat pulih seperti sediakala dan dapat menghindari diri dari simptom-simptom gaya penulisan LAPORAN ini....hohohoho

daaaaaaaaa.... semua....... sampai ketemu lagi..... di lain waktu...... dan ketika........... ma'assalamah..... ^_^V

No comments:

Post a Comment

Jangan Shy-Shy Cat la erk..silalah tulis comment anda yang bernas tu...