Thursday 15 December 2011

How Busy i'am...?

Salam sayang semua-semua.... rindu aa tak? anggap jelah rindu ye... sori la semua... i buzy la u'olls... ni pon curik-curik update cerita sambil-sambil tengah buat kerja audit kat Kuantan... harap-harap bos-bos besar tak perasan la ka...huhuhuhu...

Aa cuma nak share jadual kerja & outstation saya yang agak padat....

AHAD
 ISNIN
 SELASA
 RABU
 KHAMIS
 JUMAAT
 SABTU




 1

 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9

 10
 11
 12
Seminar
 13
 14
Kuantan
 15
Kuantan
 16
Kuantan
17 
18 
 19
Langkawi
 20
Langkawi
 21
Langkawi
 22
23 
 24
 25
 26
 27
K.Kangsar
 28
K.Kangsar
 29
K.Kangsar
 30
 31


seminggu sebelum menuju kearah deretan kerja yang agak padat tu... saya kena bergegas siapkan semua preparation untuk outstation... selepas audit saya akan buzy menyiapkan report pulak... so, kalu saya lama tak update..JGN ingat saya lupakan u'olls tau.... yang penting i sayang sgt kat u'olls semua...

nnati kita jumpa lagi... insyaallah aa akan berusaha untuk kesejahteraan kita bersama... babai semua... saya nak menyambung semula keja saya... hohohoho (poyo je kan)... hehehehehe... babai sekali lagi... ma'assalamah wa ilalliqha'....^_^V

No comments:

Post a Comment

Jangan Shy-Shy Cat la erk..silalah tulis comment anda yang bernas tu...