Wednesday 5 October 2011

Wordless Wednesday: JOM Main Masak-Masak

Salam semua.... walaupon saya nak buat Wordless Wednesday hari ni... saya tetap nak mencarut ehhh salah-salah mencoret sikit kat sini... lantak kau la AA... ok-ok... sebenaqnya aku nak mengaku siap-siap.. aku bukannya jenis yang pandai memasak... (abissss pi mengaku la pulak!!! -_-' )... tapi bila mood nak masak tu datang boleh la menipu sikit-sikit... rasa tu biar aku dan mereka yang tertentu ja yang tau... RAHSIA... hahahaha... ok jom tengok apa yang aku dah jahanamkan masak... enjoy!!! 








- Sekian Terima Kasih -

4 comments:

  1. wah, gambar first tu, persembahan dan first class hehee.. wah blog dah bertukar rupa la...hee

    ReplyDelete
  2. Ct Aja: Kalau nak mai rumah....hehehehe

    ReplyDelete
  3. Padin: cantikkan hehehe..tapi rasa pulak tak mencapai piawaian la..sebab time ni masak untuk berbuka puasa bulan puasa yang lepas...so,takleh nak rasa dulu..huhuhu...dah tukar lama kot..nie mesti dah lama tak bukak blog aa nie...

    ReplyDelete

Jangan Shy-Shy Cat la erk..silalah tulis comment anda yang bernas tu...